Home styling is een marketingtechniek waarbij een woning gestyled wordt (voorzien van meubels, accessoires, …) met als doel de woning zo snel mogelijk tegen de best mogelijke prijs te kunnen verkopen. Wij stylen woningen zonder dat dit de eigenaar op voorhand iets kost.
Lees meer over "Home styling"Naast sociale media bespelen we ook andere online marketing kanalen zoals advertenties in zoekmachines (Google adwords) en in video kanalen (Youtube advertising).
Wanneer nodig frissen we een woning op en werken we kleine defecten weg. De woning krijgt zo een aangenamere sfeer om zoveel mogelijk mensen aan te spreken. Wij stagen woningen zonder dat dit de eigenaar op voorhand iets kost.
Lees meer over "Home staging"Wij geloven sterk in social media advertising en starten voor elke eigendom in onze portefeuille steeds een social media campagne op (Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, Youtube …. ). Het aller- aller- allergrootste voordeel van sociale media is dat je héél nauw een doelgroep kan afbakenen en dus gericht kan adverteren. Dit levert zeer relevante clicks naar de eigendommen van onze klanten op en ja … soms zelfs ook een koper.
Wij willen woningen op zo een manier tonen dat kopers er verliefd op kunnen worden. Met foto’s die gevoelige snaren raken en laten zien welke de potentiële levenskwaliteit is van een woning.
We zijn sterk in digitale marketing maar indien relevant doen we ook aan offline reclame: brochures, flyers, billboards, bestickering, etc …
Bij een transactie komen tegenwoordig heel wat administratieve en juridische elementen. Wij begeleiden onze opdrachtgevers doorheen het hele administratieve proces tot aan de authentieke akte bij de notaris.
Een goed akkoord sluiten is een kunst op zich. Daar hebben we uiteraard veel ervaring in. Bovendien zijn we niet sentimenteel met het goed verbonden en kunnen we als tussen persoon makkelijker een dialoog op gang brengen. Zo kunnen we er vaak meer uit halen dan de eigenaar zelf.
Met onze blog doen we aan content marketing en bieden we ons netwerk van kopers, fans en believers allerlei relevante informatie aan. Hiermee versterken we relaties met ons publiek en komen ze ook wat vaker terug op de site. Omdat ze merken dat we niet alleen “woningen te koop” maar ook leuke interessante, soms lifestyle, informatie te bieden hebben.
De economie draait tegenwoordig continue door. Kandidaten met interesse verwachten snel geholpen te worden. Onze verkopers staan quasi continue klaar om telefoons aan te nemen, bezichtigingen te organiseren en nadien potentiële kandidaten ook nog op te volgen.
Wij lanceren geregeld een video die de omgeving rondom een woning in beeld brengt (omgevingsvideo). Want het is vaak die omgeving die zeer bepalend zal zijn voor de levenskwaliteit. Daarnaast maken we soms ook een video van de woning zelf (pandvideo) om ze nog wat extra te promoten.
Er zijn meer en meer vastgoedsites. Het aanbod van vastgoedsites raakt sterk versnipperd en met één vastgoedsite bereik je niet meer alle kandidaten. Daarom adverteren wij breed op een aantal diverse vastgoedsites.
Een nog te realiseren project of een eigendom die nog te renoveren is? Met een 3D simulatie kunnen we kandidaat-kopers het potentieel laten zien en hen overtuigen.
Er zijn (gelukkig) heel wat kopers en huurders die weten dat wij een kwalitatief aanbod hebben en zich abonneren op onze website. Via direct mailing houden wij hen op de hoogte van ons aanbod.
Vastgoed aankopen is niet niks en gaat over hoge bedragen. Het is van groot belang dat een koper dergelijke beslissing met een goed gevoel kan nemen. Daarom besteden wij ook veel aandacht aan het begeleiden van de koper bij zijn administratieve en/of financiële zorgen.
Als u een project wenst te verkopen, dan kunnen wij u helpen met een interessante combinatie formule van vastgoedmarketing en verkoop.